dimecres, 18 de març del 2015

EL PROBLEMA I LA SOLUCIÓ

Avui estic tornant del col·legi i estic pensant en la sortida amb les meves amigues al cinema. Quan arribo, li pregunto al meu pare si hi puc anar i em diu:

- No. No te'n recordes que vas prometre que cuidaries del teu germà; va dir amb veu greu i seria.

- Se m'ha oblidat! Però no pots contractar una cangur?

- No dóna temps. Ara he de sortir amb la mare .

- D'acord. Adéu.

Se'n van anar, i de cop i volta se'm va ocórrer portar el meu germà amb mi. Perquè no digués res, li he donat un gelat, però em va dir que juguem amb el trencaclosques que li han regalat. He intentat ajudar-lo a muntar-lo, però m’ha dit que no, que ell ja sap fer-lo. No era veritat. Les meves amigues m'han enviat un wasap en què em deien si hi aniria i els he dit que no. M'han respost:

- Quina llàstima!

- Ho sé. He de cuidar el meu germà. Adéu!

- Adéu

Al col·legi les meves amigues m'han dit que no van poder anar-hi. Quina casualitat!


Ángel Helbingens Rodríguez,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada