divendres, 20 de febrer del 2015

EL MAPA DEL TRESOR



-  I així és com acaba la meva història- va dir en Marcel. Tots els seus amics van aplaudir-lo, com si fos un superheroi, i ell es va sentir especial. Però aquell sentiment va acabar ràpid, perquè va arribar la Mariona, una nena de la seva classe, corrents, i li va preguntar si podia tornar a explicar la història, i ell, encantat, va començar a explicar:

- El meu avi estava a punt de morir-se a l'hospital, quan, de sobte, li va dir als meus pares que em volia veure. Ells, molt obedients, van anar a buscar-me i quan vaig arribar a l’hospital, vaig veure que el meu avi tenia un paper a la mà. Em va dir que l’agafés i el mirés atentament. Tot seguit es va morir. Jo vaig agafar el paper i vaig començar a mirar-lo atentament. Era un mapa, i segons els meus càlculs, em portava a un arbre del bosc.

Vaig sortir de l’hospital i vaig anar directament cap a l’arbre que creia que era, i, efectivament, hi  havia una carta que posava: “ Per al Marcel”. La vaig agafar i vaig començar a llegir. Em deia que m’estimava molt i que no deixés que ningú s’interposés entre el meu somni i jo.  A sota de tot, em posava que havia fet això perquè sabia que m’agradaria molt i em volia treure un somriure.         



Laura Sanchís Alesina                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada